Monday, April 12, 2010

Sistem Keselamatan Rumah

Sistem Keselamatan Rumah Dasar

Pada usia dan hari ini, sedih kerana nampaknya, semakin banyak pemilik rumah memilih untuk memasang sistem keselamatan rumah seperti penggera rumah. Sementara itu memilih sistem penggera keselamatan rumah mungkin kelihatan seperti sebuah tugas yang mudah, sebenarnya ada banyak pertimbangan yang terlibat dalam memilih sistem penggera yang betul untuk rumah anda.

Sistem penggera rumah anda boleh menggunakan beberapa peranti yang relatif murah dan ditempatkan di setiap pintu dan tingkap, atau dikawasan rumit dan mewah seperti yang anda ingin. Anda boleh memilih perkhidmatan dan unmonitored dipantau. Anda boleh memilih untuk memiliki kamera keselamatan, tidak memiliki kamera keselamatan, atau memasang kamera keselamatan palsu. Anda boleh memilih sistem keselamatan rumah yang memberitahu anda jika berlaku kebakaran atau karbon monoksida, atau, anda boleh mempunyai sistem dipantau di mana seorang petugas yang berwaspada terhadap bahaya bahkan sebelum anda sedar dan anggota panggilan kecemasan bagi anda.

Seperti yang anda lihat, salah satu faktor yang AKAN harus dipertimbangkan adalah kos.

HOME SISTEM KEAMANAN BIAYA

Jelas, sukar untuk meletakkan harga pada damai yang datang dengan mengetahui bahawa anda telah cukup dilindungi rumah anda dan keluarga anda. Namun, di dunia nyata, kita seringkali harus menilai kos dari hal-hal yang kita inginkan atau perlukan, dan ini meluas ke sistem keselamatan rumah. Bahagian dan potongan untuk rumah dibina sistem keselamatan yang sedia ada daripada sumber seperti Radio Shack, yang anda inginkan, dan Wal-Mart, yang mungkin tidak! Bahkan sistem do-it-yourself seperti ini dapat bayaran beberapa ratus dolar dan, sambil memberikan dasar keselamatan rumah, biasanya tidak akan memberikan pemantauan dalam hal ketidakhadiran anda. Beberapa komponen lakukan sendiri boleh dijumpai yang akan memberitahu kegiatan tanggap darurat tanpa anda mengambil tindakan sendiri, tetapi dengan setiap bel dan peluit (harfiah) yang anda menambah, kos akan naik.

Sekarang, ketika aku sedang berbicara tentang sistem keselamatan rumah lakukan sendiri, anda mungkin berfikir saya memberikan berita baik pertama. Ketika anda membaca tentang bagaimana mahal ini boleh mendapatkan, anda mungkin berfikir bahawa adalah baik berita buruk, atau berita baik akan asid.

Salah. Aku mulai dengan berita BURUK.

Dua keunggulan utama yang saya lihat untuk sistem keselamatan do-it-yourself adalah bahawa anda boleh membeli satu unit pada masa dengan kos yang relatif rendah, dan jika anda adalah tipe tukang, anda boleh mempunyai sukacita memasang hal sendiri.

Ini berita baik.

Ada banyak syarikat rumah high keselamatan yang baik di luar sana. Anda mungkin atau mungkin tidak pernah mendengar tentang ADT, Brinks, dan Great Alarm, tetapi anda mungkin TIDAK akrab dengan perkhidmatan mereka dan kos. Sedangkan menawarkan perubahan dari masa ke masa dan bervariasi dari syarikat kepada syarikat, harga sebenarnya cukup wajar mengingat perkhidmatan yang diberikan. Pada saat penulisan artikel ini, kajian segera hanya beberapa syarikat yang ditemui kos pemasangan bermula daripada tidak lebih sedikit $ 300,00. Kerana sistem ini umumnya dipantau, anda boleh mengharapkan untuk membayar kos bulanan untuk perkhidmatan pemantauan, namun biasanya hanya sekitar $ 30,00 per bulan. Sekali lagi, ini mungkin berbeza dari syarikat ke syarikat, sehingga dengan segala cara, kedai sekitar.

Saya pribadi percaya bahawa apabila anda mempertimbangkan apa yang anda dapatkan dengan profesional dipasang dan dipantau sistem keselamatan rumah, anda mungkin akan melewatkan perjalanan ke Radio Shack atau Wal-Mart dan menyewa salah satu syarikat untuk memasang sistem anda.

KOMPONEN DAN JASA DARI SISTEM KEAMANAN dipantau HOME

Komponen aktual dan perkhidmatan akan bervariasi dari syarikat kepada syarikat, tapi di sini adalah gambaran dari komponen dan perkhidmatan anda mungkin berharap untuk mendapatkan daripada sistem keselamatan rumah.

Home Sistem Keselamatan Komponen

* Command Stesen: mungkin ini disebut dengan berbagai nama bergantung pada pembekal khidmat. Great Alarm menyebutnya "perintah stesen", ADT sebuah "touchpad", dan Brinks sebuah "butang". Dari titik ini perintah, sistem boleh bersenjata atau dilucuti, bantuan boleh dipanggil, amaran boleh diberikan kepada orang lain di rumah melalui peranti seperti terompet, peluit, berpadu atau serupa item. Hal ini seringkali mungkin mendapatkan lebih daripada satu stesen atau butang dipasang, seperti salah satu di ruang tamu dan satu di bilik tidur.

* Door Dan Window Sensor: Ini adalah peranti umum yang mudah, tetapi apabila anda membelinya satu per satu sendiri, kos mereka benar-benar boleh menambah sampai. Banyak syarikat profesional mengharapkan wang mereka dari pemantauan bulanan. syarikat keselamatan Home boleh mendapatkan barang-barang dalam jumlah besar dengan harga yang jauh lebih rendah daripada yang anda atau saya akan membayar, dan itulah sebabnya pemasangan sebagai sebuah paket, sering jauh lebih kecil daripada apa yang akan anda perlu membayar hanya untuk item, jika anda membelinya secara individu sendiri.

* Motion Detectors: Adakah pendekatan penyusup rumah anda atau dengan beberapa entri keuntungan bermakna, pengesan gerakan boleh digunakan untuk merasakan kehadiran mereka dan mengaktifkan penggera atau memanggil bantuan.

* Remote Kawalan: Selain stesen perintah, touchpad, atau kekunci, banyak sistem termasuk peranti remote yang boleh anda bawa bersama anda. Ini berkisar antara unit-unit kecil yang sesuai untuk dilakukan pada gantungan kunci untuk unit yang lebih besar bertujuan untuk dibawa dari bilik ke bilik dalam rumah anda.

* Sensor: Ada sensor yang sedia untuk mengesan api, karbon monoksida, panas, kelembapan, memecahkan kaca dan lentur.

* Alarm Dan Lain Devices Amaran: tua akrab "penggera" hampir yg ketinggalan jaman. Anda boleh mendapatkan sirene, loceng, dan bahkan lampu sorot untuk memperingatkan anda tentang break-in atau keadaan kecemasan lain.

* Keselamatan Kamera: Walaupun sistem keselamatan paling rumah yang rata-rata keluarga mampu tidak akan menggunakan kamera keselamatan, ini masih merupakan pilihan tambahan.

Home Sistem Keselamatan

Apabila anda telah melihat senarai pendek komponen di atas, anda akan memiliki gagasan yang cukup baik dari apa perkhidmatan boleh disediakan. Umumnya, intrusi atau pengaktifan sensor dengan cara lain, kebakaran atau karbon monoksida, misalnya, adalah petunjuk bagi pasukan monitoring beraksi. Terutama, mereka boleh memanggil polis, pemadam kebakaran, atau keadaan kecemasan tenaga perubatan bagi anda jika anda tidak mampu atau jauh dari rumah. Kerana perkhidmatan ini adalah sekitar jam, ia mempunyai anda dan keluarga anda dengan rasa selamat dan penyangga keselamatan yang mungkin sepadan dengan kos. Beberapa syarikat juga menyediakan perkhidmatan keselamatan penelaahan untuk membantu anda mengadar rumah khas anda situasi keselamatan dan pilihan untuk pertahanan. Sekali lagi, perkhidmatan, dan kos mereka, bervariasi dari syarikat kepada syarikat, sehingga kedai sekitar.

HOME TENTANG KESELAMATAN CHEAP

Jika anda benar-benar merasa bahawa sistem keselamatan rumah di luar rentang harga anda saat ini, ada beberapa langkah murah boleh anda ambil untuk memperbaiki situasi anda mungkin.

Pertama, pastikan bahawa semua pintu dan tingkap kunci anda. Jika beberapa orang mungkin mempunyai akses kepada kunci dahulu, maju dan menukar kunci dan memastikan bahawa hanya orang-orang yang memerlukan mereka mempunyai kunci. Ini perjalanan ke Wal-Mart atau Home Depot akan menjadi tempat berhampiran sebagai mahal kerana kos berlaku rompakan. Pastikan semua tetingkap anda boleh dikunci dan ARE dikunci, kecuali bila ANDA mahu mereka dibuka.

Kedua, cahaya daerah sekitar rumah anda pada malam hari di mana seseorang bisa dekat dan mendobrak masuk Ada lampu tenaga surya yang boleh digunakan untuk mengurangkan bil elektrik anda. Pencahayaan boleh dilampirkan kepada pengesan gerakan murah.

Ketiga, menempatkan semua perkhidmatan kecemasan pada kelajuan dial, dan pastikan nombor yang jelas diposting berdekatan semua telefon pula. Jangan berasumsi bahawa 911 akan selalu melakukan pekerjaan. Kadang-kadang panggilan terus ke pemadam kebakaran boleh mendapatkan respon lebih cepat.

Keempat, membuat rencana untuk keadaan kecemasan dan memastikan bahawa setiap orang menyedari tugas mereka dan tempat untuk bertemu jika orang mendapatkan berasingan.

Kelima, membeli sebuah tanduk hawa dan jangan takut untuk menggunakannya. Anda boleh meminta maaf kepada tetangga nanti.

Keenam, ada tempat-tempat di mana anda boleh membeli tanda-tanda untuk laman anda dan decals for windows anda. Tidak ada yang tahu anda tidak pernah sempat untuk membeli sistem, apakah mereka?

Ketujuh, mendapatkan tangan anda pada beberapa kamera keselamatan palsu. Aku memang tidak menempatkan banyak iman peribadi dalam satu ini, tapi ada beberapa kamera keselamatan hanya realistik melihat palsu sekitar, dan hanya "tidak tahu" mungkin hanya untuk mengelakkan seorang pencuri berpengalaman mencari skor mudah. Kamera saya telah melihat bergerak, dan memiliki lampu merah berdenyut yang membuatnya tampak rasmi.

Donovan Baldwin adalah seorang penulis daerah Dallas. Setelah lulus dari University Of West Florida (1973) dengan gelaran BA dalam bidang perakaunan, dia adalah ahli Mensa dan berkhidmat beberapa kedudukan manajerial. Setelah bersara dari Tentera Darat Amerika Syarikat pada tahun 1995, ia menjadi tertarik dengan internet marketing dan mengembangkan pelbagai perniagaan online. Dia telah menulis puisi, rencana, dan esei selama lebih dari 40 tahun, dan sekarang sering menerbitkan artikel di laman web sendiri dan untuk digunakan oleh webmaster lain. Dia memiliki blog pada mata pelajaran penurunan berat badan dan kesihatan, kereta hybrid dan bahan bakar alternatif, dan kedai elektronik online] http://texasprepaidcellular.com [di mana sistem keselamatan rumah dan barang-barang telekomunikasi elektronik yang lain dan boleh dibeli.

Pasal Sumber: http://EzineArticles.com/?expert=Donovan_Baldwin


for all about home repair service cleaning

0 comments:

Post a Comment