Monday, April 12, 2010

Perbaikan Tandas

Perbaikan Tandas

Aku tidak tahu berapa kali saya berjalan menyusuri bahagian paip saluran air di depot rumah dan beberapa orang miskin atau gadis berdiri di sana cuba mencari cara untuk memperbaiki tandas mereka. Hanya ada beberapa perkara yang boleh salah dengan toilet. Anda mendapatkan pasang, tapi itu untuk artikel lain. Hal ini dapat bocor. Ada kebocoran dari sejumlah tempat.

Kebocoran dapat berasal dari:

Segel lilin

Sambungan dari tangki untuk mangkuk

Sambungan dari balang bekalan

Bocor dari dalam tangki untuk mangkuk

Bocor dari dalam mengalir melalui tabung overflow

Ada masalah tandas lain perbaikan, tetapi ini adalah yang paling biasa.

Segel lilin:

Seringkali toilet baik akan mempunyai air di tingkat atau melalui tingkat ke langit-langit di bawah ini. Untuk memperbaiki ini, anda perlu untuk mendapatkan cincin lilin baru dan-t baut. Matikan bekalan air, flush itu, spons keluar air sebanyak yang anda dapat dari tangki dan dari mangkuk, mengendurkan baut t-off, kendurkan dari bekalan tabung, angkat toilet dari lantai, memainkan terbalik samping anda, mengikis segel lilin tua dari itu dan dari lantai, menghapuskan t tua-baut, memasang baut-t baru, dan cincin lilin, menetapkan toilet ke atas Flange, tekan perlahan ke lantai membolehkan lilin untuk membuat cap, t-ketatkan baut, pergi dari satu baut ke ¼ 5 lain masing-masing bergantian, JANGAN OVER ketatkan, menyambung bekalan tabung, hidupkan air, flush tandas, menyemak kebocoran.

Itu saja, biasanya saya akan dikenakan bayaran sekitar $ 150 untuk datang ke tempat seseorang untuk melakukan hal ini, sehingga anda hanya disimpan wang itu.

Sambungan dari tangki untuk mangkuk: Dalam hal ini anda mungkin perlu mesin basuh kentang baru dan baut tangki. Atau dalam beberapa kes hal ini berlaku dan tangki atau mangkuk telah retak dari masa ke masa. Hal pertama yang perlu anda lakukan adalah mencari di mana kebocoran itu berasal. Apakah kebocoran setiap saat atau hanya saat toilet dituliskan? Jika kebocoran sepanjang masa tangki mungkin retak. Ini cukup sering retak garis rambut, mencuba dan keringkan tangki, kemudian merasa dengan tangan anda di mana air itu berasal. Kadang-kadang mungkin juga kondensasi, jika ini adalah kes anda perlu garis tangki anda dengan isolasi styrofoam, anda boleh membeli di kedai peranti keras anda. Jika anda mencari air berasal dari celah kecil anda akan memerlukan toilet baru, jika baru anda mungkin boleh mendapatkan tangki masih pencocokan.

Untuk menukar mesin basuh kentang dan baut tangki anda perlu mematikan bekalan air, dan menyiram toilet. Sekarang mengendurkan baut di bawah tangki yang menghubungkan ke dalam mangkuk, biasanya dua kadang tiga. Kendurkan bekalan tabung dan memadam. Hapus memadam tangki dan mesin basuh adalah di bahagian bawah tangki, biasanya jenis getah mesin basuh dengan perasaan span. Ganti dengan yang baru dan menempatkan tangki kembali mangkuk. Ketatkan baut tangki baru di tempat, lagi bolak untuk menjaga tangki bahkan. Sekarang terlalu ketat atau anda akan retak tangki atau mangkuk. Pasang bekalan tabung kembali ke tempat dan menghidupkan air. Semak kebocoran, ketatkan sedikit jika ada beberapa. Anda telah selesai! Itu lain $ 150,00 anda hanya disimpan sendiri.

Sambungan dari balang bekalan:

yang satu ini mudah, hanya matikan air dan menghapuskan bekalan balang. Ambil yang baru dan dimasukkan ke dalam tempat, hidupkan air dan memeriksa kebocoran. Tabungan saat ini $ 120,00.

Bocor di dalam tandas dari tangki untuk mangkuk:

Ini adalah perbaikan toilet umum yang sangat, ini hanyalah meterai dari dalam tangki. Disebut flapper. American Standard memiliki jenis mereka sendiri flapper, tapi yang lain adalah sama. Masukkan beberapa titis pewarna makanan ke dalam tangki dan tunggu satu atau dua jam. Jika ada pewarna makanan di dalam mangkuk yang anda tahu anda mempunyai flapper bocor. Beli flapper universal dari kedai peranti keras. Matikan air, dan menghapuskan flapper tua. getah ini dapat memberi, dari sebuah filem hitam, ini akan noda tingkat anda jadi pastikan anda membungkusnya terus. Untuk memadam flapper, mengambil rantai itu dari tuil, dan memadam flapper dari dua Hooks di bahagian bawah balang overflow. Kait ini adalah getah dan melekat pada flapper. Sekarang pasang yang baru, dan menghidupkan air. Flush tandas. Jika tandas tidak menyiram baik anda akan perlu menyesuaikan panjang rantai dari tuil untuk flapper. Lalu siram lagi dan anda selesai! Tabungan $ 120,00

Bocor di dalam toilet dengan mengalir melalui tabung overflow:

Perbaikan kedua yang paling biasa tandas. Jika air mengalir melalui tabung overflow, atau jika sedang berjalan dari injap tabung isi ke tabung overflow anda memerlukan injap mengisi baru. injap Isi datang dalam dua gaya, satu dengan bola mengambang besar dan lengan, yang lain dengan mengapung di katup itu sendiri. Keduanya saling dipertukarkan antara satu sama lain. Beli injap mengisi baru. Matikan air, dan cabut balang bekalan. Flush dan spons keluar air di dalam tangki. Kendurkan mur bawah injap mengisi di luar tangki. Lepaskan injap mengisi tua. Ketika memasang cek baru quality injap mengisi. Jika anda membeli jenis dengan mengapung di injap, anda boleh meningkatkan ini dengan memainkan injap. Jangan terlalu tinggi atau anda harus memulakan dari awal. Sekarang menaruh injap ke dalam lubang di bahagian bawah tangki, ketatkan pada kacang di luar tangki. Pasang pada balang bekalan, dan menghidupkan air. Semak kebocoran, jika perlu ketat kacang sedikit lebih, hati-hati untuk tidak lebih dari mengencangkan. Turun balang yang dilengkapi dengan injap baru dan sambungan daripada injap untuk tabung overflow dengan penyambung di dalam pakej. Hal ini membolehkan mangkuk untuk mengisi selepas anda flush sehingga saluran pembuangan gas tidak keluar dari saluran pembuangan. Tabungan $ 130,00

Ini adalah pekerjaan perbaikan toilet yang paling biasa, ada orang lain hanya saja tidak seperti biasa.

Untuk melihat laporan percuma pada cek toilet toilet perbaikan laporan pembaikan Percuma

Kelly p Kramer adalah pemilik syarikat paip di Edmonton.

Pasal Sumber: http://EzineArticles.com/?expert=Kelly_P_Kramer

for all about home repair service cleaning

0 comments:

Post a Comment